Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

K.A.R.M.A
Thursday, 23 January 2014 | 20:03 | 0 comments
hei hoi woi ..

lately ni busy dgn kerja n also busy ngan my lovely son.. huhuhu... so da berhabuk sgt2 da blog aku yg usang ni...

sementara kepenatan wat keje ni, y not update blog kan.. huhuhu....

suddenly i've been thinking bout karma.. yup.. what u did u get back... hidup kte ni ade pasang surutnye... jangan sentiasa fikir yang kite akan sentiasa ade di atas... bumi ini berputar, macam tu jugak kehidupan kte.. sekejap kat atas, sekejap kat bawah... so ble berada kat atas tu jangn la dok bangga diri, tok sah beriya sangat nak menghentam org lain, sbab kte ade karma.. bile kte kat bawah, confirm2 kte akan dihentam plak... sbabnye masa kte kat atas kte dok sibuk hentam org lain kan.. now is our turn... hahaha...

mcam tu jugak aku, aku pernah mengecewakan seseorg, dan akhirnye aku dikecewakan.. ape yg aku pernah buat kat si A, aku terkena dgn si B.. itulah nama nyer karma kan... huhuhu...

so korang acamne lak??? ade kes yg sma ngan aku tak?? hahha

love..
#Yayamongekss
#Airiel'sMother
#Azamirul'sWife