Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

hanya tinggal kenangan..
Friday, 22 March 2013 | 23:33 | 0 comments

assalamualaikum...

sekali lagi yaya mimpikan bekas kekasih yaya.. ya allah.. ape maksudnya ni??? da berapa hari da asyik mimpikan die.. sudah lah.. die bukan jodohku..untuk ape lagi aku mengingatinya ya allah.. atau ade petanda disebalik mimpi2 itu???

nak bagitahu suami.. tapi xnak die terasa hati dengan kata-kata aku..subhanallah... itu semua tgal kenangan sahaja.. ye memang die cinta pertama ku.. tapi allah telah tetapkan jodoh ku bersama suami ku... jika memang ade jodoh antara aku dan si dia... aku redha.. tapi bukan sekarang.. kerana sesungguhnya zahir dan batinku adalah milik suami ku... ya allah.. jangan kau pesongkan perasaanku ini terhadap suami ku.. aku tidak mahu menjejakkan kaki ku ke neraka mu kerana berdosa dengan suamiku...

hm.. dia hanyalah kenangan manis dan pahit ku dahulu... kini aku milik suami ku.. ya allah bantulah aku...='(

love..
#yayamongekss
#Airiel'sMother
#Azamirul'sWife