Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

Arwah Qhalif Putra Bin Mohammad Shaiful
Friday, 22 March 2013 | 04:53 | 0 comments
Assalamualaikum...

terpandang entry abg ben bout 'Qhaliff dan arwah Qhalif'.. tertanya-tanya ape maksudnya.. so dengan teliti aku baca setiap bait perkataan yang abg ben tulis dalam entrynye.. tertera jua url blog mummy arwah qhalif putra...

dengan pantas laju jari jemari aku ke url blog itu dan click di situ.... aku baca semua entry2 nya.. subhanaallah.. mengalir air mata ini... sungguh besar dugaan Allah s.w.t untuk kedua ibu bapa arwah Qhalif ini... dan terlalu tabah hati si ibu dan si ayah menghadapi dugaan allah ini...

aku jua seorang ibu yang baru melahirkan anak... ternyata aku xkan boleh terima jika perkara yang berlaku ke atas kedua hamba allah ini berlaku atas diri ku... ya allah kau tabahkan kedua ibubapa arwah ini.. berikan ketenangan dan keaman kepada arwah.. dan janjikanlah syurga untuknya..amin ya rabb...

pada korang yang nak tahu ape cerita tentang arwah qhalif ini.. boleh ke sini..
http://mommyrinduqhalif.blogspot.com/

love..
#yayamongekss
#Airiel'sMother
#Azamirul'sWife