Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

isteri terlebih syak pade suami? kenapa??
Friday, 18 January 2013 | 00:00 | 1 comments
hey hey..
tadi terbace 1status kat fb.. n status tu status one of my fren jugak.. die tulis camni..

ape ni nak syakwasangka yang buruk2 pade suami? isteri ape tu? xcute r kan...

oke.. mulenyer aku ketawe sebab ayat die tu wat aku nak ketawe.. pape pon.. jom share sikit..why isteri selalu syakwasangka pade suami... semuanye bersebab kan.. hihihi

1. suami ni kaki kenyit
*huh.. macam mane la isteri tu xsyak wasangka or xfikir bukan-bukan da kalau die memang tau laki die      tu si kaki kenyit... pantang nmpak awek je die kenyit, sengih2.. hahahaha...

2. suami cepat tergoda
*suami cepat tergoda..almaklum la.. perempuan ni kalau belum kawen die punye melaram lain mcam sikit.. belum kawen kan..mestilah die melaram lebih sikit,nak cari calon suami kate kan... yang terpandang kecantikkan tu plak suami orang.. memang lah isteri asyik pkir bukan2 pasal suami sbab suami die ni kuat tergoda

3. mereka-mereka ini digoda
suami melayan.. perempuan zaman sekrang ni aku tengok suka sangat2 pilih laki orang untuk dijadikan laki die.. kononnye lebih terkawal.. maksdnye..laki orang or suami orang ni kewangan da stabil,da ade rumah + kereta... haisyhhh...masyaallah... huhuhuu

n bnyak lagi la faktor2 yang wat kan si isteri ni berfikiran negatif pde suami.. huhuhu.. nak syak wasangka tu xde masalah.. xde salahnye pon.. tapi biar bertempat..janganlah si suami g keje awak kate die g mengatal.. die kuar mencari nafkah awak kate die kuar cari madu untuk awak.. tu memang xpatut r kan.. huhuhu..pape pon when a woman married to a man, she'll be like this.. believe me..=)

lots of love..
yayamongekss..=)