Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

semoga kau tenang di sana sayang
Monday, 28 January 2013 | 19:38 | 0 comments
sebelum balik kampung hari sabtu lepas.. aku rase berat hati sangat nak tgalkan die.. terasa nak bawak die sekali.. tapi husband aku xbagi.. sebab nak balik sekejap je.. xlame.. mase kat kampung.. aku terasa macam ade sesuatu xkena akan jadi pade die.. rase rindu yang amat kat die... ntah kenapa hati tu rase nak sangat-sangat balik kl cepat2.. nak tgok keadaan die macam mana... semalam tgah malam smpai je kat rumah die xsambut aku depan pintu..puas mencari die.. cari kat bilik air, dapur,bilikdie selalu lepak semuanye xde..lastly bukak pintu bilik aku.. kat situ rupanya die.. die mengiau. tapi xbermaya.. die xlari kejar aku.. aku datang kat die..usap kepala die.. die diam je,selalunye die akan tonjol2 kepala die kat aku.. nak bermanja dengan aku.. lastly aku dukung die bila aku tgok die xle berjalan..aku angkat kaki die.. jatuh terkulai macam orang lumpuh... xbermaya langsung.. aku bagi die minum.. bagi die makan.. tapi die minum sikit jerk.. die xmakan langsung.. aku usap muka die dengan air... selawat atas nabi..mudah-mudahan die oke... lastly husband aku suruh aku baca yasin untuk die... aku ikutkan je.. mase aku baca yasin,aku amik die letak sebelah aku..die diam jerk..die xmengiau n xmenganggu langsung.. mase bce yasin tu hti aku sebak sangat..menitis air mata.. terasa macam die nak tgalkan aku... ntah kenapa lepas siap baca yasin.. aku dodoikan die.. peluk die kuat2.. cium die.. usap kepala die... then husband aku ajak tido.. aku xle tido.. asyik nak tgokkan die je.. lastly pagi tadi aku bangun aku tgok die baring mcam die tgah tido.. aku dtg dekat... aku usap kepala die..sejuk.. aku pegang perut die keras... aku menjerit panggil suami aku.. suami aku xkate ape-ape..cume boleh genggam tangan aku n geleng kepala.. die tau macam mane aku sayangkan boboy.. boboy.. itulah nama die... dari kecil aku jage sampai hembusan nafasnya yang terakhir.... aku meraung..menangis sekuat hati.. lesu longlai badan ni.. xle nak buat ape selain menangis.. aku angkat boboy,, rapatkan die dalam dakapan.. aku peluk cium die.. even die da mati... aku xpeduli.. sebab aku syang dan cintakan die.. husband aku amik die n selubungkan die dengan tuala.. letak depan pintu n suruh aku g mandi untuk kebumikan boboy... lepas mandi.. aku duduk bersimpuh depan pintu.. amik boboy n peluk die kuat2... aku anggap die macam anak aku sendiri... segala-galanya untuk die... aku jaga die bagaikan jage seorang baby... ya allah.. terlalu awal kau pisahkan aku dengan boboy... tapi aku tau..bobo xnak susahkan aku dengan suami.. die memang kucing yang baik.. yang comel.. yang manja... kau xkan ade pengantinya... mama sayangkan kau boboy,,semoga kau tenang di sana.. semoga kau akan bahagia di syurga abadi allah s.w.t.... mama akan sentiasa ingatkan kau boboy... mama sayangkan kau..... tenanglah kau di sana sayang...