Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

boboy ke klinik..!!
Monday, 14 January 2013 | 01:56 | 0 comments
hey hoy..!!! tdi hubby bawak boboy g klinik.. n guess wat.. doktor kate boboy kne batu karang.. oh my god..!! patut r die susah sgt nak berak n kencing.. n bile die kencing, mesty air kencing die warne hitam2 darah.. then asyik nak terkencing je kejenyer.. huhuhu..opsss... sebelum tu biar yaya perkenalkan boboy dulu oke.. inilah die cinta hati yaya n hubby..=)


huh..ini lah die boboy.. huhuhu..semua orang salah sangka ingatkan boboy tu anak lelaki yaya yang bakal dilahirkan bulan 3 ni.. boboy ni kucing la... my lovely pet.. huhuhu...dr die kecik smpai die besar tau yaya n hubby bela die.. huhuhuhu...

tadi hubby kate mase kat klinik tu boboy dapat perhatian ramai.. ye r sebab die ni putih kelabu..comel.. then badan die besar kedabak cam gergasi..kakakakaka.... ape pon die memang handsome oke.. so sesape ade gugurl nak dikenenkan dgn boboy..amat2 dialukan..kakakaka...

so tadi balik2 je, die nmpak je yaya terus die kejar yaya..cam nak mengadu je yang doktor cucuk bontot die.. hahaha.. mase hubby cte kemain yaya gelak besar tau x.. sumpah lawak.. klau yaya ade kat situ ntah ape jadi agaknyer kan...kakakakaka.....doktor bagi ubat tablet untuk boboy makan.. ade 3bungkus semuanye.. ni huh ubat2 nyer...


macam ubat kite plak kan.. huhuhuhu... hubby xbagi yaya yang bagi ubat ni kat boboy sebab yaya ni terlalu lembut hati ngan boboy,. xsmpai hati plak nak jolok tekak die ngan ubat... hubby yaya buat cmne ntah tadi.. tau2 die da telan da ubat tu.. huhuhu... pape pon please doakan boboy sehat cepat2 yerk..klau x nanti rabu die kene tahan wad plak.. huhuhu..

lots of love..
yayamongekss...=]