Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

smkkt-5arif's moments..zul helmi md arof
Monday, 17 December 2012 | 22:41 | 0 comments
mangsa ketiga gua hari ni... pape pon cube sebut seruling lelaju..hahahahaha,...... ape motif??? almaklum la kawan aku yang ni die paling susah nak sebut perkataan seruling tu... mcam berbelit2 lidah die.. kakakaka.. sian die an.. hahaha.. jom usha gmbar abang handsome ni..hahaha,, *erk..!! handsome ke?


ZUL HELMI MD AROF
da ala2 gegay da aku tgok kau pose mcam ni mie.. kakakaka

ni la die... abg emi..kakakaka..lidah berbelit la plak bile nak sebut seruling..kakakaka... emi dulu dlam class die duk depan aku, tapi belah kanan ke kiri ek.. ala.. lupe da.. kakakaka.. die ni xde r menlenting sngat dalam class.. senyap2 je.. asal si setan (apes) ajak ponteng baru die laju ponteng..kakakakaka....

emi ni murah ngan senyuman.. kalau buat die marah pon die xmarah2 jugak.. ntah bile agaknyer nak tgok die marah ek.. kakakaka.. nak tgok gak die naik antu ke tak..kakakakaka.... aku indu kau emi..!!!! indu sesangat ni.. btw baju yang die pkai dlam gmbr kat ats ni,aku pon ade tau..kakakaka..mase tu kiteorg g kem sesame.. lawak siot.. hahahahaha... pape pon mi.. aku syang kau..!!!! *sila jeles ye kengkawan semua...

lots of love..
yayamongekss...=]