Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

smkkt-5arif's moments..NOORAIN BAHSEIS
Monday, 17 December 2012 | 22:48 | 1 comments
hey hoy.. mangse ke 4 aku..!!! NOORAIN BAHSEIS...!!! Dapat tulis nama die jerk.. gmbar die aku xdpat nak kidnap langsung.. almaklum la..sifat keibuaannya yang tgi membuatkan die xnak share gmbar die yang hot kat dalam fb die tu.. hahahaha..

ain ni kemain penuh ngan sifat keibuaan.. sopan santun n yang pling aku suke pasal die ni.. ketawa die tu.. akakakaka..orang akan ktawa sebab die ketawa..klau ketawa kemain xingat dunia.. ala2 mak lampir gitu..aku ase klau die lawan mak lampir pon,mak lampir kalah kot..kakakakaka..

die ni pandai melukis..nak tgok hasil lukisan die??? meh sini tgok..!!


huh..comel kan.. huhuhu.. n yang keduanye die pandai buat tulisan khad.. kalau kat buku sekolah dulu ade tulisan2 khad,maknenyer die r yang buat..kakakaka..orang lain xle lawan oiiii.... hahahhaa... memang cntik gile, klau ade pertandingan khad mesty die yang pegi..*almaklum la..die sorg je yang pndai wat khad.. kalau nak suruh aku yang g bertanding..memang idak ler kan.. kakakaka..

lots of love..
yayamongekss..=]