Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

SMKKT-5arif's moments..nazhatul shima
Monday, 17 December 2012 | 21:54 | 0 comments
we move to the others.. kakakaka.. mangsa kedua aku.. si kecil yang pemalu n xpernah merungut..kakakakaka... ladies & gentleman..!!!!!! me perform u..!!!!


NAZHATUL SHIMA BINTI ESA
*orangnya yang sebelah kanan tu tau..sebelah kiri tu aku xtau r sape..kakaka

Ntah betul ntah tidak aku eja nama die ni..kakakaka... dulu mase kat sekolah, die duk belkang aku tapi belah hujung sekali xsilap aku..kakakaka... die xselalu sangat kene sakat ngan aku sebab die xduduk dekat sangat ngan aku.. tapi die ni kemain la sopan dan santunnye..aduhai... nak dengar suara die macam nak dengar suara pemaisuri kahang timur tau x.. *sape pemaisuri kahang timur lak ni?? hahaha... die ni pemalu orangnyer... kalau kne soal ngan cikgu,muke die tu cm alahai..... cam nak nangis pon ade gak aku tgok..kakakaka.. lawak woi... hahahaha...

da tu kekadang dtg mengelabah die, semua bende xkne.. hahahaha.. tapi alhamdulillah.. sekarang die da besar an, of course r da berkeyakinan kan.. kakakaka... korang tgok gmbar tu pon tau kan die ni kje ape skng ni..kakaka..kje ke blja lagi aku pon xtau r.. kakaka.. yang aku tau die baru lepas convo hari tu.. hahahaha....oke.. abis pasal shima.. nak ke mangsa seterusnya..kakaka..

lots of love..
yayamongekss..=]