Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

smkkt-5arif's moments.. NURAISHAH BINTI SABRI
Tuesday, 18 December 2012 | 00:37 | 0 comments
hoi hoi... pelompat tinggi.. eh..!!! salah2... die ni nmpak je cenggini...


berbaju kurung gitu kan...

nmpak je ayu cmtu... tapi sebenarnyer.... die ni juara dalam acara lompat tinggi tau.. berlipat2 badan tu kalau da lompat tgi.. hahahaha.. xsilap aku ecah ni dulu kne gosipkan ngan syahir kot.. syahir suke die, tapi nk gtau xlepas kan..kakakaka.. asl kteorg kenenkan die ngan syahir je, die punyer r menyinga..kakakakaka... sumpah lawak..

tapi memng gua jeles ngan die, die ni kalau berdiri alahai.. bawah ketiak gua jerk.. tapi hebat men lompat tgi, xpernahnyer palang tu nak jatuh kalau die lompat.. tapi kalau gua yang nak lompat, gua belum lompat lagi palang tu da jatuh.. acamne tu?? xmenyirap gua?? hahahaha......

ecah skang ngah mempromosikan digi die tu kan..sebab dalam online free,,ecah da dpat onlin free klau xbace entry untuk die ni,aku xtau r nak kate pe..kakakaka

lots of love..
yayamongekss..=]