Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

#Delicious Hokkaido Cakes..
Thursday, 13 December 2012 | 21:17 | 0 comments
hey hoy...
watpe tu geng?? huh..!!! ngulor lettew..kakaka..same r kite ek..kakaka..btw nak cte pasal one cake ni.. sumpah wa cakap kat lu.. sumpah sedap giler..!!! perghh.... die punyer soft,mcam span tau x,, huhuhu..da tu creamy giler.. n then penuh dengan kemanisannya.. murah plak tu..haisyhhh.. gua geram jerk.. huhuhu...

perghhh tgok gmbar pon da leh wat air liur mengalir..tupp..tup..tup..

huh tgok gmbar ni.. aku siap snap gmbar lagi tau..kemain sedap lagi aku tgok cake ni..tu baru tgok gmbar cake tu.. belum lagi aku ase..huhuhu.. lepas je bukak kotak cake ni.. tadaaan..!!!!

korang jagn nak salah erti ea.. yang putih2 atas cake tu bukannya bedak aku tumpah..
 tapi gula,,hahaha..tu penambah kemanisan tu..

tgok.. perghhh.. comel je an... tgok je pon da tau da yang cake ni memng soft giler.. huhuhu.. memula cam reragu jugak r aku nak makan.. lastly aku makan jugak.. aku cubit skit..perghhh..lembut.. dari cubit sikit..aku terus cubit bnyak..kakakaka..sumpah sedap giler.. huhu..cukup manis, cukup lembut,cukup berkrim dan cukup delicious..!!!! mualahhh... sedap wei... harga pon xmahal.. huhuhu...

korang leh dapatkan kek ni kat mne2 cawangan kedai kek KING'S CONFECTIONERY... harga untuk 1cake rm2.20.. tapi kalau amik sekotak ade 6biji kek rm10.00 saje.. ape yang penting untuk girl2 yang sukekan warne pink..korang mesty pilih untuk beli 1kotak..sebab,kotak die comel gile tau x..!!! polka dots pink gitu..!!! aww.. huhuhuu... so ape tgu lagi?? jom r serbu kedai kek KING'S CONFECTIONERY..!!!!

mood : wa terasa rajin nak mengh'update' belog ni.. hahaha

lots of love..
yayamongekss..=]