Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

Zed Zaidi dikatakan tidak matang???
Wednesday, 11 April 2012 | 19:17 | 0 comments
Assalamualaikum....=)
morning fellas... #tweethearts #facebians #bloggers.... ape macam hari ni? ade sehat? oh yaya..xperlula kau perasan macam retis..kemain mukadimah tu panjang berjela.... hahahaha.. straight to the point la kan.. so.. isu mengenai Zed Zaidi yg begitu rase terkilan apabila malaysia membanggakan artis2 luar yang berkerja di malaysia... nak bace ape yg zed zaidi tulis??? huh... click pelan-pelan kat sini... HEBAT SANGAT KE ARTIS LUAR NI?



oh yeah.. begitu panas ye.. agak sensasi... kang sat lagi mauk melodi kang.. hahaha.. ala.. pade yaya..biase r tu kan... dlam hidup kite ni ade mcam2 perasaan.. marah,suke,gembira dan cemburu.. yaya xde r kate zed zaidi ni cemburu ke ape.. pade yaya,,die cume mengeluarkan pandangan die mengenai ape yg die rase.. so xde salahnye die bersuara kan...kte terima je la ape yg org nak kate tu sebagai sesuatu yang positif oke.. xperlu gegaduh ke ape oke...

so..yaya xnak le membebel pepanjang ni..ikan goreng kat dalam kuali tu menanti-nanti yaya untuk dihidangkan..kakaka..kang membebel lelama hangus terus ikan tu.. oke.. have a good thursday guys..=))

till then..<3 u guys..=)
assalamualaikum..=)