Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

rindu kamu.. sayang kamu...
Monday, 23 April 2012 | 20:36 | 4 comments














MUHAMAD AZAMIRUL FAZLIL HAJI ISMAIL

nak gtau awak yg sy ni.........
rindu kamu..!!! syg kamu..!! cinta kamu..!!!
saya xsbar ni nak jumpe awak pade hari pernikahan kita..
hope awak leh lafaz nikah tu sekali je ngan tenang n jelas..
so xyah la sy ni gemuruh sgt nanti..kakakakaka..
even kelmarin awak baru je dtg jumpe sy...
sy xpuas sebenrnye nk spend mase ngan awak...
rindu dlam dada ni membuak2.. hahaha..#gatalkansaya
ape2 pon sy nak awak tau,sy ni.. gah mengatal sgt nak jadi bini awak..
hahahaha.. xsabar nak tunggu 26/5/12 ni.. hari pernikahan kita...
hahahaha... awak siap sedia lah ea.. hihihihi...
awak jangan berpeluh2 sgt tau.. nanti sian kat pengapit awak nak kne lap peluh awak kaw2... hahahaha
kejam kan sy.. ape2 pon.. saya sayang n cinta awak...muaahhhh..!!!!

iloveyoubaby...<3
mama