Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

alasan ex korang bile dorang stalk korang lagi..
Thursday, 26 January 2012 | 21:55 | 0 comments
assalamualaikum..~~
oh selamat tengahari yerk...
entry ni aku up mase orang gah sembahyang jumaat...
kalau ade lelaki yang membaca waktu2 ini..
maknenyer korang ponteng jumaat..!!
which is........

ITU TIDAK BAGUS..!!!!!



okay..let me think first...herm..
okay,ape yg aku merepek ni..!!!! arghhh..!!!
okay la... lets share our opinion..!!!

APE ALASAN EX KORANG IF THEY STILL STALKING YOU???

huh..ape agaknyer ek??
bile aku perah otak aku ni...
ade jugakla beberapa alasan yang aku leh kaitkan...
jeng..jeng..jeng...

i nak pastikan yang u sihat sejahtera
okay..listen mr/mrs stalker.. sebagai ex
kau xde hak nak tau aku ni sehat ke x...
untuk pengetahuan kau..!!! aku sehat sejahtera
dan semakin bahagia bile kau xde..!!!

i nak tengok ade ke x orang yang sakiti u
again..!! listen mr/mrs stalker...
sejak kau berambos dari hidup aku ni...
da xde rase sakit pon dlam hidup aku ni...
for your information
you are the only one who always make me hurt..!!!

i just nak tgok couple you tu sesuai ke x ngan u
oh please.... sesuai ke x ape masalah kau...
aku yang akan menyesuaikan diri aku dengan die..
aku xmemerlukan kau untuk menjadi penasihat jodoh aku..
so now you talk to my hand..!!
BLOODY FOOL..!! *okay,marah sgt tu

i just nak ingat balik kenangan i dengan u
oh my godness.. for what???
nak mengimbau kenangan lame?
hello3... kenangan yang ade semuanye pahit macam paracetamol
so no need to remember all the moments..
u just wasting ur time coz im totally forgetting it

i missing you
kepala hotak kau berjambul..!!
nak miss2 bagai..sepak terajang kau kang tau la.
geli geleman ketiak aku ni tau.. hahahahaha

okay guys... itu je la yang aku leh share..
sebab kekadang otak aku ni bile perah2 xdpat idea jugak
so if korang ade..why not u ust share it ryte..

till then
<3 u guys..!!!!