Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

tag from my hunny bunny cheche..=)
Tuesday, 8 November 2011 | 22:59 | 0 comments
assalamualaikum semua..=)

cik syerilhusna tag saye.. huhu.. so gahxde wt ape2 ni
jom layan tag ni.. huhuhuhu

here the rules... :

1. You mus post these rules
2. Each person must post 11things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for u in their post.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6. No tag back!
7. No stuff in the tagging section about
'YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS'YOU LEGITIMATELY
(a.k.a REALLY,TRUST, WITH ALL HONEST)

11 things about me??? hihihi
Nor Hidayah Abu Bakar
20 y/old
love shopping,blogging,tweettweet and fb-ing
pendendam
keras kepala & mengamuk
suka maki orang
suka bertumbuk dengan mr.love
kuat makan
kuat tido
love bear,chocolate n flower
love pets..!!!

okay.. 11 soalan yg cik cherry tanya yaya tu...
# siapa nama kau?
nama kite NOR HIDAYAH ABU BAKAR a.k.a YAYAMONGEKSS

# kau ni lelaki ke perempuan ke nyah ke peng?
wahahaha.. jujur aku kate kan.. aku PEREMPUAN..!!

# makan and tidur , mana lagi kau nak?
of coz MAKAN..!!! pastu tido boleh cmtu?? hahaha

# Dalam stok bofreng/gefreng kau hade, siapa yang paling kau sayang
semestynya AZAMIRUL FAZLIL a.k.a mr.love..!!! hahaha

# kau rasa aku ni macam mane?
sewel..!!! hahaha.. i love u baby..=) u r awesome..!

# apa perangai pelik kau?
gigit kuku,sampai kuku dah xde..

# apa perasaan kau bila kucing ke ,minatang2 kau sayang mati
menangis cam aku rase org yg paling aku syang mati..sob ='(

# kawan yang macam mana yang kau idam-idamkan?
macam KAU..!!!!

# manusia perangai macam mana kau paling tak suka?
yg ni bukan mcamkau,tapi manusia yg stalker..!

# bila kau nak kawin
next year on june..!! insyaallah..!!

# siapa nama anak kau nanti??
mohd azamirul fadzli bin mohd azamirul fazlil =)

okay..da penat menjawab soalan si cherry.. so ape lagi??
meh sini korang jawab soalan aku plak..
da sedia nak menjawab ke??
bace la doa ape2 dulu kay.. ahhahahaha...

# apa nama aku?
# ape kau rase bila kau masuk belogg aku ni?
# ape benda pertama yang kau buat bila kau bangun tidur?
# kau rase kau hot x macam aku?
# kau rase aku ni manusia yang macam mane?
# kau nak ape dalam hidup??
# siapa awek/boyfren kau?
# ape benda yang kau paling suka dalam hidup kau?
# sapa yang kau paling sayang dalam dunia ni?
# bila korang nak jumpa aku?
# korang sayang aku x?? hihihi

sila lah jawab dengan jujur 
and link kan entry korg kat sini okay..
till then 
<3 u guys..=))