Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

buang baby dari tingkat dua.. binatang ke kau ni?
Tuesday, 4 October 2011 | 01:06 | 3 comments
assalamualaikum..~~
selamat petang ye murid2...
yaya yang baru bangun tdo ni nak up entry panas yg kedua



huh..!! BUANG BABY DARI TINGKAT DUA...
apekah ini?? adakah kamu binatang??
adakah kamu layak dipanggil manusia???
kalau kau xnak anak tu kau gugurkan dari awal lagi..
ni da cukup sempurna da, da dilahirkan da..
tapi kau campak die dari tgkat dua..
bukannya yaya mengalakkan penguguran...
tapi cuba korang fikir... korang xde ke rase kesihan bile tgok baby tu?
da cukup sifat da.. kalau besrkan baby tu
die akan bercakap dan perkataan pertama yang disebut
adalah 'MAMA'.. kau jugak yang dipanggil..
keluar pon dari kau punyerr 'tutttt' jugak kan..!!!!
isyhhh..!! marah betul aku ni..
meh sini,aku campak kau dr tgkat 22 klcc tu..
ape kau rase...?? nak?? sedap ke jatuh dr tingkat tinggi ni??!!
isyhh.. da r.. kang makin pnjang yaya tulis,,mkin menjadi2 yaya
punyer marah... amik iktibar dari setiap ape yang berlaku ni
kay kawan2... yaya pon berpesan pade diri sendri jugak..
assalamualaikum..~~

till then
<3 u guys..=))