Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

LISA SURIHANI MEMPUNYAI 2SUAMI DAN 1ANAK..??
Friday, 23 September 2011 | 23:32 | 2 comments
assalamualaikum..~~
apa yang yaya tulis ni??
LISA SURIHANI MEMPUNYAI 2SUAMI DAN 1ANAK?



hahahaha..gile kau... mne de.. saje je nak wat tajuk gempak
tadi dok ngintai page lisa surihani.. 
then stalk gmbar2 die..
terjumpe plak gmbar2 die dengan SHAHEIZY SAM
n also dengan AARON AZIZ..
hahahaha.. so jom tgok gmbar2 die.. hahaha..

 

opss.... potong kek lak beliau.. hahaha...korang jgn salah faham yerk.. ini adalah babak dalam cerita SAYA AMAT MENCINTAIMU (SAM).. hahaha.. sempena nama SHAHEIZY SAM kot.. hahaha.. tapi kalau lah ni betul2 walawei.. dorg xjemput yaya dtg wedding dorg pon yaya dtg jugak tau..kakaka

 
see...haisyhhh..comelnyer mereka.. seakan2 putera dan puteri raja.. sangat2 sedondon.. ni bukan lagi bagai pinang dibelah dulu.. tapi da terbelah2.. sangat2 serasi n sepadan..alah.. kalau dorang nak kawen betul2 pon yaya setuju..!!!!!! hahahahahaha
 
now..LISA SURIHANI dengan AARON AZIZ plak.. hahahaha... comelkan dieorang ni... hahaha.. ni gmabar untuk cerita ape ek tadi.. oh..OMBAK RINDU.. hahahaha... terbaik.. gandingan yang superb..!!! da r aaron aziz ni handsome..digandingkan plak dengan gadis law yang sangat cantik...hahaha
 
yaya pon xfaham nape aaron aziz kene wat muka camtu.. eh..da die kene wat muke camtu.. xkan nak suuh dia wat muka ikut suke yaya plak kan.. hahahaha.. LISA SURIHANI u are so awesome..!!! cantik.. hahahaha..!! jelous lah hoi...
 
ala comelnyer..!!!!! hahahaha..sangat2 comel tau.. kakakakaka.. MIASARA NASUHA bersama mama angkatnya yang comel ini.. LISA SURIHANI.. hahahaha.. suke tgk gandingan lisa n mia.. sangat2 comel.. da mcam mia ni memg anak lisa kan.. hahaha
hahaha.. so guys...
till then
i <3 u..=)