Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

Contest Aku Nak Bagi Miss Lyzeer SENTAP
Tuesday, 13 September 2011 | 21:17 | 1 comments
 

Assalamualaikum... hai2... yaya kembali bersiaran lagi..
alahai..ingatkan ngah wat rancangan tv tadi..xpe2.. berangan2 je pon kan..
so.. bukak yayabelogg jap sementara merehatkan diri kan..
ecececehh.. dr tdi aku dok on9 bgai jerk.. hahaha...
tetbe terpnadang lak shoutmix aku kat tepi ni kan.. so ape lgi..
dengan pntas halilintarnyer.. aku pon tgok sape yg dok tulis2 kat situ kan..
hikhikhik...tetibe diajak join contest oleh tuan punyer belog.. hahaha..
ape lagi.. join je r kan.. menang ke x tu lain kire r kan..so...
ape yg nak kritik ni? nak bg miss sentap jap.. hahahaha...
die da lah laser kan..okay.. nak kalahkan kelaseran die jap.. hahaha..
1..2..3,... bismillah...~~~~

1.... header miss cm kusam sgt...cm xberape nk menonjol..
actually memg xmenonjol langsung pon..
(laser tul mulut aku ni) alahai.. ni nk suruh miss tukar header lah..
kan baik tu kan..positif ape... kakaka...

2.... font miss wat aku sakit mate.. warne oren mantul kan..
n terlalu bold + kecik.... lagi2 tulisan kat bahagian comment..
perghh..rase nak tumbuk laptop bile bace bahagian comment tu.

3.... background tu..alahai.. sgt2 lah hitam..
walaupon hitam tu menawan tpi cm xbest jer..
cm duk dlm gua.. hitam aje.. cube miss tukar warne yg leh naikkan seri sikit..
baru r ramai join contest nty.. kakakaka..

okay..da abz da aku mengkritik..
miss lazer jagn marah... miss suruh sy kritik..done part mengkritik tu..
klau miss rajn nk kritik belogg sy pon..dipersilakan.=D
bubye..

till then
<3 u guys..=D