Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

awat pegang2 pungkoq orang ni??
Tuesday, 13 September 2011 | 19:16 | 6 comments

assalamualaikum...klau xjawap dose aw..
klau jawap syg.. hahahaha.. cmne tu? nak jawap ke x??
hahahaha.. rase cm nak bagi pukulan maut x pade yaya ni??
hahahaha..xkan..... hihihihi... okay.. baru abz siapkan 1file expenses..
so nak update belogg jap.. so meh sini reramai sikit..
yaya nak share something ngan u all..cter baeeekkkkk punyerrr.r...

dlam lift yang sagt2 sesak ngan org ni..
terselit lah celah2 org ramai tu si suami n isteri.. hahah..
belum ape2 aku lak yg ketawe..okay smbung cter..!!
pastu ade lak awek cun melecun cantik menarik tertarik kau memg debomm..!!
hahahaha...dlm sesak2 yg sgt2 tu awek ni terpakse ngesot2 ke blakang
so sgt2lah dekat ngan si suami ni... smpai je kat tgkat 3...
awek tadi pusing ke belakng menghadap ke suami
n pannnnggggg...!!!!!! "kuang ajaq..!!!"
awek tu terus blah lepas da tgalkan bekas jari die kat suami tu..
n si suami pon pndang isteri die..
"yang,sumpah abg rabe die.." si isteri lak jawap..
"xpe r bang..saye percyakan abg.. sebb tadi sy yg rabe buntut die tu"
kakakakaka.. xpasal2 jerk laki die dpat penampar free..
adoiii...berapi jerk laki die.. hahahaha.. boleh lak bini die jadi kaki rabe ek..
hahahahaha... so korg yg lelaki..haty2 kalau naik lif ngan bini korg tu kay..

yaya nak smbung kje.. tatatititutu...
till then
<3 u guys..=D