Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

apa bestnyer tutup aurat ni???
Monday, 19 September 2011 | 18:10 | 4 comments
assalamualaikum...~~~
hai selamat pagi malaysia.. ape khabar semua?
hari ni yaya cm org bisu... almaklum r..
mulut ni penuh ngan ulser..
so ape g..membisukan diri je r keje yaya hari ni..
huhuhu..so...hari ni yaya terasa cm nak share bout...

APA BESNTNYA TUTUP AURAT NI?


hah..!!! ape bestnyer tutup aurat ni?
bagi peluang peniaga2 baju muslimah kaye or ape??
okay.. here we go... yaya share ape yg yaya rase nak share r kay..
ehem2..bismillahirahmanirahim.....~~~

1.  Kite memang da diperintahkan oleh ALLAH S.W.T untuk menutup aurat...kerana aurat tu adalah maruah kita.. jadi dalam korang menutup aurat..korang da pon menjalankan tanggungjawab korang terhadap ALLAH S.W.T...

2.   Korang xkan rase malu bile jalan ke mane2.. xkire r kat mane pon.. nak tau nape yaya cakap macam ni? sebab sesetengah perempuan yang pkai skirt pendek ape semua tu bile pergi kawasan org2 yg menutup aurat mula lah dia tarik2 skirt die ke bawah.. konon2nye segan n malu.. pkai macam tu xmalu lak kan.. bile smpai kat 1kawasan yg dikelilingi ngan perempuan2 menutup aurat..pandai lak menarik2.. isyh3...

3.  korang terlepas dari nafsu jahanam lelaki... hahaha.. maksudnya.. mate lelaki.. lelaki ni kan pntang nampak awek2 cun pkai baju ketat2..seksi2.. mate die xberkelip langsung tau. bahaye kan... sekurang2nya korang xde lah bagi dosa pade kaum lelaki....

4.   Korang boleh menjadi contoh pade perempuan2 lain... korang leh nasihatkan dorang... bukannya perempuan2 yg xtutup aurat tu xleh bagi nasihat.. cume biasenya lepas bagi nasihat dialog macam ni selalu kuar.."kau sendri pkai baju nampak lurah sane sini,kau nak nasihat aku,wei...cermin muke kau tu dulu..." huh..betul x ckap yaya? betulkan..

so kawan2..renung2kan dan selamat beramal...=))

p/s: pesanan ini juga saya tujukan pade diri saya sendri..hanya untuk muhasabah diri.. sesungguhnya kite ini adalah manusia yang daif....=)