Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

betul ke lelaki yg ade 2pusar kt kepale akan ade dua BINI??
Thursday, 21 July 2011 | 18:11 | 5 comments
ehem2..!! assalammualaikum....~~~~~
okay..selmat pagi murid2.. duduk semua....
hahaha.. belagak cm cikgu lak yaya ni.
okay..! topik pagi ini..

BETUL KE LELAKI YG ADE DUA PUSAR DI KEPALA
AKAN ADA DUA BINI???

jeng2...!!! huh.. ni mr.love yg kate.!!!
die kate kalau lelaki tu ade 1pusar je maknenyer 1 bini je r
kalau ade dua..dua r bini dia..!!
dengan pantas aku tarik kepla mr.love..!!
die ade 3pusar kat kepale..
xkn die kene ade 3bini..!!
aku??? hidup bermadu??!!!! tidak..!!
pagi2 bile dengr mr.love ckp cmtu jerk..
aku terus xsedap hty..
n secara spontannyer..air mate da meleleh da...
die kate die gurau jerk.. cmne pon die xkn curg n dua atau tigekan aku..!!
oh tidak.. jgn wat sy begitu.. sy setia ngan awak..
cube check kepale sy plak.. ade bape pusar???
hahahaha..xkn aku nk mentigakan mr.love plak kan..
kakakaka.. jadi bg gurls2 kat luar sne..
mlm ni g dating ngan bf masing2..
trik kepala die dulu aw.. tgok ade bape pusar.. hikhikhik...=))

huh..kalau budak ni plak cmne?ade dua pusar..
huk..! kawen dua r budak ni nty..
kikikiki,...=))
happy reading guys.. muaahhhh... <3 u all..=)