Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

pak cik mulut longkang...
Wednesday, 15 June 2011 | 04:37 | 0 comments

Lokasi : alam damai,cheras
kedai mamak cempaka..!!
hahahaha..okay... hai semua.. ade cter hangat ni..
yaya baru je blik dr kje n terus otw balik ke rumah..
hahaha... yaya blik je umah terus g kedai mamak belkng umah
duduk plak depan sorg PAK CIK tua xsedar diri..
die punyer bercerita 1kedai ni leh dengar aw..
ape r.. xgune tul pak cik ni..
kalau cter pasal hal2 baik2 xpe..
ni cter pasal CLUB....die tu kejenye GUARD club..
subhanallah... die ckap cmni 'aku nmpak negro tu nak naik atas
aku marah die... kalau org lain die nk langgar xpe.. kalau aku
jgn harap r... aku sound je kalau aku nak'
adoiii..pak cik ni.. pak cik2... umah tu da halau pak cik kuar da..
kubur lak da panggil2 pak cik aw... baiklah pak cik balik umah..
luangkan mase ngan anak bini...dektkan diri ngan allah...itu lagi r berfaedah aw...
hahaha.. huh..kawan2.. yaya bukn nk mengutuk..cume xberapa suke
ngan pagai pak cik tu..sebolehnye die nk membangga diri
die tu kje kat club...die siap cakap cmni "AKU MASUK BILIK VIP
THEN ADE LAK POMPUAN2 MENARI BOGEL...
WAHHH.. TERBAIK TUL LAH CLUB NI.." astagfirullah... takutnyer..
huhuhu..okay lah kawan2..kite same2 doakan pak cik tu ingt tuhan
n blik ke pangkal jalan kay..=)
bubye...=)