Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

dorg jelous ngan aku..kakakaka..!!
Wednesday, 20 April 2011 | 21:33 | 2 comments
alkisah nk dijadikan kisah...
kisah yg mengisahkan tentang suatu kisah...
hahahaha..menggong...

hai u all... yaya nk cter ni..
cter best aw...
bukan nk ajak mengumpat tp nk berkongsi sesuatu..
hahahaha.. tau x.. ade org jelous ngan yaya..
xtau ape yg dorg jelouskan sebenarnyer..
ade je bende yg dorg xpuas hty ngan yaya..
tp yaya xkesah.. XHERAN langsung aw..
sebb yaya dapat pahale bile dorg asyik kenekan yaya..
nk ngumpat yaya ke ape ke...
dorg semua dapat dosa..!!! hahahaha... DOSA tau kawan-kawan..
yaya ni org yg simple n sgt2 senang..
KALAU XPUAS HATI KE APE..
JUST GTAU DEPAN2... NI TAK CKP BELAKANG2 WATPE..
yaya xdengar pon ape yg dorg xpuas haty..
tau x.. dorg suke ngumpat yaya n saje je nk menyakitkan hty yaya..
kalau yaya sakit haty dorg suke hati...
kalau yaya wat bodoh.. dorg SAKIT HATI...
hahahaha...bestnyer...!!!! sgt2 suke aw.. hahahahaha....
bahagia rasenyer...yaya ade peminat yg sentiasa suke mengenakan yaya,..
AKU XDE HAL LAH.. nk membalas pon xnk.. hahahaha...
xde kuase nk melayan org2 yg cmni...
ape yg yaya tau.. PADE DUA ORG YG SUKE NK MENGENAKAN YAYA TU..
HEI AKU XDE MASALAH NGAN KO..
KALAU KO ADE MASALAH NGAN AKU.. GTAU JE..
KALAU NK MELETOP PON AKU XKESAH..KAKAKAKA..
MALU JE KO NI AW.. HAHAHAHA...XDAPAT WAT APE2 KAT AKU..
N LAGI 1... AKU XKESAH SEBB NTY KAT AKHIRAT KORG BERUSAHALAH CR AKU EA...
BUKAN APE..NK MINTAK MAAF KAT AKU KENE R CR AKU KAN..
HAHAHAHA....SEBAB NTY KORG XDAPAT MASUK SURGA HANYA SEBB AKU XNK MAAFKAN KORG..SO USAHALAH UNTUK WAT AKU MAAFKAN KORANG KAY..
AKU PON AKAN CONSIDER KAN SAMAADE NK MAAFKAN KORANG ATAU PON X... HAHAHAHA... GELAK SETAN RAMAI2 JOM3...!!!!!!