Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK SAT..=D
Friday, 15 April 2011 | 01:49 | 12 comments

Segmen ni abg ben tnye macam2 soalan lak...adoiii.. jawab2..!!
 
APAKAH KAREKTOR KARTUN 
YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA .. 
 
huh..ni die..!!!!
conan adogawa..!! wakakaka..
comel lah budak kecik ni berakal dewasa ini..
best aw tgok conan...
ape yg bestnyer?? bestnyer sebab mane2 tempat pon yng dak ni pegi..
mesty de org mati...mlang2..!!! hahahaha.... 
yg pasti aku xkn benarkan conan ni dtg malaysia..
masak aku nty..huhuhu...

n soalan yg kedua...
APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK 
MINAT LANGSUNG NAK TENGOK dan kenapa ..
 
ni yang aku pling2 xsuke tgok..!!
kenape? sebab aku xfaham langsung ape yg cter ni nk smpaikan..
tau2 je robot tu da bertukar jd kereta..
kang kejap jadi robot balik..huh..ape bende ntahnyer.. huhuhu...

n last... : Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI ...
hihihihi..nk jadi... cat woman..!!!! fuyohhh..!!!!
see...sebab??

1. sebab aku memg sukekan kucing..!!!!
2. sexy you...
3. sebab aku suke cakar2 org...
4. aku suke gak geget org cm kucing aku...!!! haahaha...

so...guys.. u ols camne???