Follow Dashboard

Credits Section

Skin by: OhhAeen
Blog owner: Yayamongekss
Another credits.

ceritera kami..
Tuesday, 22 March 2011 | 10:42 | 2 comments
ok..cter aku n die bermule dr setahun yg lpas..
kteowg mule2 jumpe mase kat kedai makn depn kolej aku..
mase tu aku couple ngan jantan haprak tu lagi..
so aku xde r pndang die ni sgt...
borak pon xpernah...smpailah mase new year..
aku de snap gmbar ngan die kat depn kete..snap reramai..
tp terg2 aku kat sebelah die..mase tu xde rase pe2 pon..
then turn to next page..kakakaka...aku smbut besday jantan haprak tu
kat dataran..mase tu die da mule rapat2kan diri ngan aku..
yg aku ni xlyan sebab bodohnye aku setia ngan jantan bodoh tu..
wahh..marah betul aku ini ya... huhuhu...
kiteorg mesej2..scandal2.. then sekarg aku milik die..sepenuhnyer..!!!
sehingga hari ni...aku rase bahagia sgt2.
die bimbing aku n jage aku ngan sepenuh hati die..
xpernh sekali pon die sakitkan aku..die cube jadi yg terbaik..
dan jujur aku katekan..dielah yg terakhir...smpai akhir hayat ni..
wahhh giler jiwang siot..kakakakaka....
xyah nk jiwang sgt lah miss yaya.. huhuhu...si mongeks ini memg begini..
huhuhuhu..then now aku nk focus pade die sorg..
setia pade die sorg smpai bile2...xrugi lah wahai gadis2 kalo kite setia
pada yg satu..biar ape pon dugaan yg dtg..setia je...ok..=)
nunyte..i lebiu baba..<3
muaahhhhhhhh...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!